top of page

KLANTENSERVICE

  • Wat zijn jullie openingstijden?
    Onze openingstijden: Maandag - Dinsdag - Donderdag - Vrijdag van: 9.00 t/m 18.00 uur Zaterdag van: 12.00 t/m 17.30 uur Woensdag & Zondag: Op afspraak LETOP: Maandag - Dinsdag - Donderdag & Vrijdag zijn we 1 uur gesloten wegens lunchpauze van: 14.30 t/m 15.30 uur
  • Onze betaalmethode
    U kunt veilig betalen via verschillende betaalmethoden, waaronder iDEAL, betalen aan de deur, pinnen of per factuur handmatig overmaken. Bekijk tijdens het afrekenen welke betaalmethoden beschikbaar zijn.
  • Wat zijn de verzendkosten?
    Bij bestellingen vanaf € 350 of meer worden de producten GRATIS verzonden. Bestellingen onder de € 350 word er standaard € 39.95 bezorg kosten verrekend ongeacht wat u besteld. Voor omgeving bij straal < 10km worden de producten ook GRATIS verzonden.
  • Wat is de levertijd van mijn producten?
    Als uw product op voorraad is, wordt deze binnen 2 á 5 werkdagen naar u toe verzonden. Mocht dit anders zijn dan wordt u hierover gebeld / geïnformeerd door ons per mail of telefonisch. Mocht u een andere leverdatum willen dient u na aankoop met ons contact op te nemen hierover. Levering kan plaatsvinden van maandag tot en met vrijdag. We kunnen helaas niet aangeven hoelaat ze op de afgesproken dag leveren. Op de dag van levering zal de transporteur u ongeveer een half uur van tevoren bellen. Zorg er daarom voor dat u op de afgesproken leverdag aanwezig bent om de bezorging in ontvangst te nemen. Mocht u niet aanwezig zijn op de afgesproken leverdag, zullen er opnieuw verzendkosten in rekening gebracht worden. De producten worden geleverd tot aan de eerste deur van de begane grond.
  • Ruilen en retourneren
    Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. Bekijk onze pagina Verzenden & Retourneren voor verdere instructies. Zorg ervoor dat het product ongebruikt, onbeschadigd en goed ingepakt wordt geretourneerd. Deze kosten zijn aan de klant. Indien de klant niet in staat is om de product te brengen en wij moeten het voor u ophalen dan betaalt u een kosten van € 39.95,- ophaalservice Nadat wij het product in goede staat hebben ontvangen en gecontroleerd hebben, wordt het aankoopbedrag binnen 14 werkdagen teruggestort op je rekening.
  • Producten die zijn uitgesloten voor retournering
    Sommige producten kunnen helaas niet geretourneerd worden. Dit geldt voor speciale bestellingen. Ook nemen wij geen overgebleven pakken vloer of tegels retour, omdat wij de vloer of tegels speciaal op de door u aangegeven vierkante meters op maat bestellen.
  • Sanitair tegels beschadigd ontvangen wat nu?
    Onze excuses voor het ongemak! Als je een beschadigd artikel hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op! BELANGRIJK: Controleer uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst. Is uw aankoop niet juist geleverd, beschadigd, of incompleet? Neem contact met ons op VOORDAT u de tegels gaat verwerken / plaatsen. Stuur duidelijke foto’s van de schade mee, zodat we dit voor je kunnen oplossen. U kunt alle klachten of beschadigen mailen naar: info@akahome-decoration.nl
  • Ik heb een klacht wat nu?
    Bij AKA HOME DECORATION nemen we klachten serieus. Als je een klacht hebt, kun je deze indienen via onze mail: info@akahome-decoration.nl. We zullen je klacht zorgvuldig onderzoeken en streven ernaar om met een oplossing te komen.
  • Onze aannemer
    Naast het verkopen van producten werken wij ook samen met een aannemer. Onze aannemer genaamd Bozyelstukadoors & afbouw is uw aannemer in nieuwbouw, verbouw en renovatie. Tijdens uw renovatie project heeft u een aanspreek punt! Benieuwd naar de mogelijkheden? Dan kunt u hun website bekijken: www.bozyel-stukadoors.nl en een offerte aanvraag doen!

Heeft u vragen aan ons over onze producten of diensten? 
We staan klaar om u zo goed mogelijk te helpen!

Chat met ons direct voor snelle antwoorden!

bottom of page